Page 6 of 22 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast
Results 76 to 90 of 327
  1. #76
    Senior Member orangello's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Draft BPA
    Posts
    13,445
    Rep Power
    65
    Rep Level
    15457
    Quote Originally Posted by orangello View Post
    The Kings are about to get back into this game.
    Rep me, I called it!
    Quote Originally Posted by Biggs View Post
    So I was very mad about the game, but I wasn't going to vent here, because you guys all feel the same way. However, Ty's postgame interview got my blood boiling. On why he let Trey and Gordon play while having bad games, "You gotta let them battle through it because that's what you gotta do." Really are you kidding me. You have to balls to say that when you pulled Alec after 16 minutes against LAC and Kanter got 19 minutes toinght?

  2.  

     

  3. #77
    Premium Member Xsy's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Saint George
    Posts
    963
    Rep Power
    19
    Rep Level
    2619
    So what is it that changed from when we were up by 10, and now?
    http://jazzfanz.com/image.php?type=sigpic&userid=1889&dateline=1332058703

  4. #78
    Senior Member Lattimer's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1,507
    Rep Power
    21
    Rep Level
    3319
    Lmfao

  5. #79
    Senior Member Catchall's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    9,211
    Rep Power
    38
    Rep Level
    6463
    Quote Originally Posted by Catchall View Post
    Lets see if the vets can keep the lead.

    Note: Jazz outscored the Kings 20 - 10 thusfar in the 2nd qtr.

    That's a 'no.'

  6. #80
    Senior Member orangello's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Draft BPA
    Posts
    13,445
    Rep Power
    65
    Rep Level
    15457
    Quote Originally Posted by The Norm View Post
    Oh look, the starters are blowing the lead that our bench got, just like orangello predicted.
    Fixed.
    Quote Originally Posted by Biggs View Post
    So I was very mad about the game, but I wasn't going to vent here, because you guys all feel the same way. However, Ty's postgame interview got my blood boiling. On why he let Trey and Gordon play while having bad games, "You gotta let them battle through it because that's what you gotta do." Really are you kidding me. You have to balls to say that when you pulled Alec after 16 minutes against LAC and Kanter got 19 minutes toinght?

  7. #81
    Moderator Revolution 9's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Vilseck, Germany
    Posts
    7,888
    Rep Power
    54
    Rep Level
    11377
    Cousins tossed!!! lol
    "Hayward can be a #1?"......"Maybe if he goes down to Fort Wayne...DLeague" -ESPN

  8. #82
    Senior Member Lattimer's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1,507
    Rep Power
    21
    Rep Level
    3319
    I swear we are watching a different game than our head coach.

  9. #83
    Senior Member Lattimer's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1,507
    Rep Power
    21
    Rep Level
    3319
    Cousins tossed. He's such a moron.

  10. #84
    Senior Member Catchall's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    9,211
    Rep Power
    38
    Rep Level
    6463
    Did DMC just get tossed ?

  11. #85
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    8,981
    Rep Power
    29
    Rep Level
    3727
    Quote Originally Posted by The Norm View Post
    Oh look, the starters are blowing the lead that our bench got, just like we all predicted.
    wow jfc can see the future, corbin needs a psychic to see the future
    01-21-2013
    I, HeavenHarris, hereby pledge to my fellow JFC'rs that I will no longer give out neg-reps. All it does is cause negative things, like fights, drama, bitching, ill will, bad feelings, etc.
    Love, not hate, is the answer bros and moes.

    LOL Lol breaks his pledge 5 days later hahahaha

  12. #86
    Senior Member orangello's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Draft BPA
    Posts
    13,445
    Rep Power
    65
    Rep Level
    15457
    Time to boycott the Jefferstarters?

    Luckily for the Jefferstarters, Cousins just got tossed.
    Quote Originally Posted by Biggs View Post
    So I was very mad about the game, but I wasn't going to vent here, because you guys all feel the same way. However, Ty's postgame interview got my blood boiling. On why he let Trey and Gordon play while having bad games, "You gotta let them battle through it because that's what you gotta do." Really are you kidding me. You have to balls to say that when you pulled Alec after 16 minutes against LAC and Kanter got 19 minutes toinght?

  13. #87
    Senior Member bovice's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    686
    Rep Power
    12
    Rep Level
    902
    How many times have we seen this stupid mother ****er do this ****? You're can't create your own shot Randy, stop doing this iso ******** when time is expiring. I swear it hits the bottom of the rim or backboard every damn time...

  14. #88
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    1,288
    Rep Power
    18
    Rep Level
    1435
    Lmao at Cousins. He's talented, but he has to be the biggest headcase in the league. No way he ever reaches his potential.

  15. #89
    Senior Member Ellipse's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,690
    Rep Power
    18
    Rep Level
    1865
    Quote Originally Posted by orangello View Post
    Rep me, I called it!
    Yeah, yeah ........ and the sun rises from the east.

  16. #90
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    8,981
    Rep Power
    29
    Rep Level
    3727
    Quote Originally Posted by Xsy View Post
    So what is it that changed from when we were up by 10, and now?
    wish corbin takes a course in basic deduction.
    01-21-2013
    I, HeavenHarris, hereby pledge to my fellow JFC'rs that I will no longer give out neg-reps. All it does is cause negative things, like fights, drama, bitching, ill will, bad feelings, etc.
    Love, not hate, is the answer bros and moes.

    LOL Lol breaks his pledge 5 days later hahahaha

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •