Page 1 of 8 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 109
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    207
    Rep Power
    9
    Rep Level
    1186

    Iffy Rumor: Bledsoe

    Hayden Coombs ‏@HaydenCoombs
    Reports from Salt Lake say Paul Millsap is no longer with team. Spiculation is that a trade with the Clippers had been agreed upon. #NBA

  2.  

     

  3. #2
    Senior Member Catchall's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    9,211
    Rep Power
    38
    Rep Level
    6463
    Who is Hayden Coombs?

    BTW, the Jazz could conceivably send him to several other teams, including Minnesota.

  4. #3
    Senior Member Hotttnickkk's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    17,915
    Rep Power
    82
    Rep Level
    19399
    Bledsoe!!!!!!!!

    Yeah Baby Yeah!!!!
    KkKkkKKkkkKkKkkKKKkkkKkkkKkk

    #LoveYourNeighbourHOOD

  5. #4
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    A, A
    Posts
    14
    Rep Power
    0
    Rep Level
    10
    He's basing his report off of what Utah Jazz Nation tweeted earlier. Not credible IMO

  6. #5
    Senior Member fallenchicken's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,913
    Rep Power
    24
    Rep Level
    2749
    Who is this person?

  7. #6
    Senior Member Hotttnickkk's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    17,915
    Rep Power
    82
    Rep Level
    19399
    Quote Originally Posted by xXLINDEXx View Post
    He's basing his report off of what Utah Jazz Nation tweeted earlier. Not credible IMO
    Not just that:

    @HaydenCoombs
    @dsjensen12 just the gossip from being sent my way from the press room.
    He's portrayed himself as a legit journalist - if that's the case he wouldn't want to ruin his reputation by saying this.
    KkKkkKKkkkKkKkkKKKkkkKkkkKkk

    #LoveYourNeighbourHOOD

  8. #7
    Senior Member trigg3r's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    2,044
    Rep Power
    18
    Rep Level
    1533
    Interesting.

  9. #8
    Premium Member Twin Towers's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    1,597
    Rep Power
    25
    Rep Level
    2889
    https://twitter.com/HaydenCoombs

    I don't understand this. Who is this guy. How do we know this is credible?
    "The main ingredient of stardom is the rest of the team." - John Wooden

  10. #9
    Senior Member GVC's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    I'm jus' one dem guys...come, scrap, blue collar, junkyard dog
    Posts
    6,088
    Rep Power
    50
    Rep Level
    10165
    Quote Originally Posted by Hotttnickkk View Post
    He's a legit journalist
    I'm not so sure that's true.

    As far as I can tell, he's a 24-year-old RM, who either studied or is studying journalism at byu-idaho. Last summer he proudly announced on his fb page that he got something jazz related published in a blog.

    Doesn't seem so legit.
    http://jazzfanz.com/image.php?type=sigpic&userid=133&dateline=1317382587

  11. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    A, A
    Posts
    14
    Rep Power
    0
    Rep Level
    10
    Quote Originally Posted by Hotttnickkk View Post
    Not just that:



    He's a legit journalist - he wouldn't do it otherwise just to ruin his reputation.
    Lol, Bleacher Report doesn't carry a lot of credibility

    http://bleacherreport.com/users/565710-hayden-coombs

  12. #11
    Senior Member fallenchicken's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,913
    Rep Power
    24
    Rep Level
    2749
    Troll thread. I'm surprised there hasn't been more of them tbh.

  13. #12
    Premium Member Xsy's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Saint George
    Posts
    963
    Rep Power
    19
    Rep Level
    2619
    If an official trade happens, more than one guy is gonna tweet about it.
    http://jazzfanz.com/image.php?type=sigpic&userid=1889&dateline=1332058703

  14. #13
    Senior Member trigg3r's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    2,044
    Rep Power
    18
    Rep Level
    1533
    Hayden Coombs is a grade A ******* if he is trolling us.

  15. #14
    Premium Member Twin Towers's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    1,597
    Rep Power
    25
    Rep Level
    2889
    I want to know if Millsap was the only guy who did not come out of the locker room with our GM. I want to know if that is true. Just if a trade is happening. Nobody knows if its for bledsoe yet.
    "The main ingredient of stardom is the rest of the team." - John Wooden

  16. #15
    Senior Member Hotttnickkk's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    17,915
    Rep Power
    82
    Rep Level
    19399
    Quote Originally Posted by GVC View Post
    I'm not so sure that's true.

    As far as I can tell, he's a 24-year-old RM, who either studied or is studying journalism at byu-idaho. Last summer he proudly announced on his fb page that he got something jazz related published in a blog.

    Doesn't seem so legit.
    Quote Originally Posted by xXLINDEXx View Post
    Lol, Bleacher Report doesn't carry a lot of credibility

    http://bleacherreport.com/users/565710-hayden-coombs
    Legit or not, he hasn't done himself a great service by making this up...

    Beat writers only report on what's "official" anyway so these guys are all we've got ATM...
    KkKkkKKkkkKkKkkKKKkkkKkkkKkk

    #LoveYourNeighbourHOOD

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •